CENNIK


Z uwagi na fakt, że troszczymy się o naszych wspaniałych Klientów a preferujemy pracę na produktach najwyższej jakości, pragniemy Państwa poinformować, że marki produktów, które są dostępne w naszym salonie to: L'Oreal Professionnel, Kerastase Paris, MOUNIR, OLAPLEX USA, Amazon-Keratin  USA.


Nasz salon jest bardzo dobrze wyposażony w produkty do każdego rodzaju włosów. Dodatkowo posiadamy specjalistyczne oraz zaawansowane kuracje  i produkty do pielęgnacji włosów, do odbudowy rdzenia włosa, produkty do naprawy włókna włosa jak również Botox.  Od samego początku istnienia marki @hairlifeprofessional zwracamy uwagę na wysoki standard i dalej utrzymujemy jakość wykonywanych usług a kładziemy szczególny nacisk na pielęgnację włosów. Pracujemy na produktach  profesjonalnych przeznaczonych dla salonów oraz na produktach bez amoniaku.


Wszystkie ceny zawierają VAT. Dla Klientów z kartą salonu Silver VIP oferujemy 10% rabatu na wszystkie usługi. Dla Studentów z ważną kartą Uniwersytetu oferujemy rabat 15% na usługi. Wszystkie usługi w naszym salonie są wykonywane bardzo profesjonalnie. Nie ilość lecz jakość oraz indywidualne podejście - to zawsze nas będzie wyróżniać...


















































Priorytetem w naszym salonie jest bardzo wysoka jakość obsługi Klienta. Staramy się jak najlepiej spełniać Państwa oczekiwania w zakresie świadczonych usług. Reklamacje mogą zostać zgłoszone w trybie 24h od chwili wykonania usługi i tylko osobiście w naszym salonie. Reklamacje mogą dotyczyć tylko i wyłącznie sytuacji, kiedy fryzjer wykona niewłaściwe strzyżenie lub w przypadku koloryzacji, jeżeli kolor wyjdzie o 3 tony w odcieniu inaczej, niż w palecie kolorów. Wówczas klientowi przysługuje prawo do wykonania poprawki.


Reklamacje które nie zostaną uwzględnione po wykonaniu usługi  to: brak pielęgnacji włosów wg zaleceń fryzjera, stosowanie niewłaściwych kosmetyków, niewłaściwe lub nadmierne  używanie narzędzi termicznych t.j. prostownica, lokówka itp., mycie lub nawilżenie włosów w słonej wodzie morskiej, narażenie włosów na silne/nadmierne promieniowanie UV.


Informujemy, ze salon jest monitorowany 24h/dobę a personel należycie prowadzi kartoteke klientów oraz wykonuje zdjęcia przed wykonianiem usługi oraz po jej wykonaniu.Nie zwracamy pieniędzy w ramach reklamacj. Każda inna forma i próby wyłudzenia pieniędzy (fikcyjne i nieprawdziwe reklamacje) zostaną natychmiast zgłoszone do właściwego organu i na Policję.


Informujemy, że dobra osobiste naszych pracowników podlegają ochronie prawnej. Wolność słowa, w tym głoszenie poglądów, podlega takim ograniczeniom, jakie są niezbędne do ochrony między innymi dobrego imienia osób trzecich. Przepisy Prawa w UK stoją na straży szacunku, dobrego imienia i godności każdej osoby. Zabronione są m.in. zachowania, polegające na poniżaniu innych w opinii publicznej lub też narażające na utratę zaufania potrzebnego do wykonywania danego zawodu. Zakazane jest również  używanie w stosunku do innych osób słów powszechnie uznanych za obraźliwe, wulgarne, mających na celu ośmieszenie lub skompromitowanie danej osoby. Pragniemy podkreślić, iż nie odbierając nikomu prawa do krytyki, zwracamy się z uprzejmą prośbą, aby składane przez Państwa reklamacje nie naruszały dóbr osobistych naszych pracowników. W szczególności prosimy, aby w reklamacjach nie używać słów obraźliwych, oraz zwrotów, które godzą w dobre imię marki Hair-Life Professional i osób w niej zatrudnionych.